В середині грудня минулого року було опубліковано інтерв’ю з одним із менеджерів компанії ігрового софту Іггдразіль. В ньому мова йде про майбутні плани компанії, зокрема на 2021 рік. А також про те, що студія планує випустити найближчим часом
Менеджер Yggdrasil про релізи та мережеві акції в цьому році
Павло Петровський займає у фірмі Іггдразіль посадку менеджера нових ігор, і недавно він поспілкувався з представниками сайту SlotBeats. В першу чергу розповів про те, що вони планують зробити в цьому році. Відмітив, що більшість майбутніх релізів буде заснована на слот-механіках, запущених в 2020. Особливо він виділив Гігаблокс – механіку, яка була використана у таких іграх, як Лакі Неко і Хейдес.
Гемблерів чекає багато цікавих новинок
«Також ми працюємо над 4-ою частиною серії блокбастерів Вікінги, і сіквелом найпопулярнішого автомату – Золота Рибка. Клієнти Cosmolot casino можуть чекати ще багато нових і захопливих механік та ігор з можливістю купити бонус, грою на ризик, спеціальними ставками і т.д.».
Він пообіцяв, що у цьому році вони випустять багато релізів на будь-який смак: від слотів з низькою дисперсією до екстремально високої. Менеджер розказав, що студія максимально впевнена в своїх майбутніх новинках, котрі заплановані на 2021.
Детальніше про кампанії для операторів казино
Стало відомо і про мережеві акції побідних тем, котрі розробник влаштовував для гемблерів в минулому році. Виявилось, вони будуть продовжуватися і в цьому. Більше того, будуть з’являтися і нові інструменти в колекції BOOST, за рахунок чого вони зможуть влаштовувати одночасно дві мережеві кампанії.
«В наступному році ми розширимо наші популярні мережеві кампанії. У нас будуть двотижневі акції на початку кожного місяця. Призові фонди збільшимо до 80-100 тисяч євро».
Анна Пейс, яка займає посаду менеджера кампаній, повідомила, що в минулому році вони ввели новий критерій для турнірів – виплата з найвищим помножувачем. Він замінить старий критерій, коли оцінювалась виплата за 1 монету. Причина такої зміни – помноження ставки є більш універсальним параметром.
На питання про те, які переваги операторам дають кампанії BOOST і як онлайн казино можуть використовувати їх для збільшення активності, вона відповіла:
«Вона більше залучує гравців і дає їм мотивацію повертатись в ваш клуб. Завдяки інструментам оператори можуть створювати різні акції, наприклад, турніри чи місії. Налаштування кампаній зрозумілі і інтуїтивні, з багатьма опціями для кастомізації: оператор може проводити власні кампанії для гравців або лише для окремого сегменту, вибирати кеш призи та інші, завантажувати свої зображення, правила, умови і т.д.
Участь для операторів безкоштовна. А ми в свою чергу виплачуємо призи без будь-якого відігрування. Таким чином казино збільшують активність, а у гравців з’являється новий досвід».
Джерело: Cosmolott.com.ua
[ Реєстрація | Вхід ]