16.09.2018 Олег Смалійчук: "Вівців більше, ніж справжніх вболівальників"
1796
45
Олег Смалійчук
Віце-президент "Карпат" Олег Смалійчук на своїй фейсбук сторінці емоційно висловився про відвідуваність матчу проти "Ворскли".

Сама головна проблема в сучасних Карпатах - це вболівальники ...Вчора, коли хлопці
вийшли на гру - побачили "справжню підтримку" . Аж півтори тисячі... Порахуйте скільки вміщає стадіон , відмінусуйте скільки прийшло і ви зрозумієте , скільки у Львові вівців . Вівців і справді більше , ніж справжніх вболівальників . І це в той час , коли молодим пацанам, які очима шукали вашу присутність ,дійсно потрібна ваша підтримка . Знаю , що коментарів в Інтернеті більше ніж підтримуючих на стадіоні . Копати з дивану завжди легше . Така є західна Україна - вийдем з кущів , коли нам буде вигідно .

Міняйте президентів , віце-президентів , генеральних директорів і тренерів , але ви завжди будете вівцями ,допоки не станете вмирати за вашу віру в зелено-біле серце .

Моя повага фанатам справжнім пацанам і людям , які не бояться дощу, щоб бути вірними зелено-білому кольору.


Нагадаємо, вчора "Карпати" поступилися "Ворсклі" на доданих хвилинах матчу, а кількість глядачів на стадіоні була 1756.
Джерело: http://fckarpaty.com.ua
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Коментарів: 45
Tipa_Kuzmich
16.09.2018, 10:52 Спам
6
Ну по-перше стадіон ніколи не заповнювався, тільки за рахунок львів'ян, а ще й завдяки вболівальникам з усієї львівської області, а на "топові" матчі й з інших областей приїздили ! А, що пан Смалійчук думав одним виграшем повернути глядачів на трибуни ? Особисто мені прикро, через низьку відвідуваність, але я не осуджую людей, які не прийшли учора на стадіон, вони вибрали більш важливі для себе заняття (відпочинок на природі, копання бульби і т.п.), це у Смалійчука "робота така" - матчі "Карпат" відвідувати ! А обзивати люей "вівцями" - негоже !
klfan
16.09.2018, 10:55 Спам
-1
Ну не так все страшно у Києві овець точно більше більше ніж у Львові за формулою Смалійчука :)
RA11
16.09.2018, 10:58 Спам
0
Все правильно сказав!!! Вівці ходять тільки тоді, коли є успіх і на кого хочеш....такі львівяни...Як вони можуть ходити на команду яка в середині чи внизу турнірки, то ж ЗАПАДЛО...Гидота!!! Вівці - то такі псевдолюбителі Карпат!
Litvin
16.09.2018, 11:15 Спам
0
Рагуль є рагуль.,.
Gastonram
16.09.2018, 22:42 Спам
-2
Відчув всередині,що Смалійчук про тебе...запекло?))) Кайф! Мордою вас об... Як то класно,що таких,як ти правда чіпляє))) КАЙФ)
vlotsk
16.09.2018, 11:25 Спам
4
Пересічна людина йде на естадіо з надією отримати позитивні емоції "наші виграли", піти додому в хорошому гуморі. А про які позитивні емоції може йтись у випадку Карпат? 3 останні домашні гри - 3 поразки.
Gastonram
16.09.2018, 22:45 Спам
0
НеКуй нити!!! Роздуплись нарешті,що це КАРПАТИ! Не ний!!! Будуть єврокубки таих,як ти нема чого вускати на стадіо,а ШПІЦОМ виганяти! І таким,як ти це передай!!
Bahali
16.09.2018, 11:38 Спам
-1
RA11 моркву поміняй ,бо тхне
Fan3367
16.09.2018, 11:49 Спам
2
Повністю згоден! Я більш ніж на 100% впевнений, що якщо б хоча б раз прийшов повний стадіон, Карпати би вигравали навіть в Шахтаря, якщо б хоча б ультрас був би на 2 сектори як раніше, то Карраскаль, Швед і т.д. не думали тільки про себе
Tipa_Kuzmich
16.09.2018, 12:49 Спам
0
2000 глядачів, це умовно по 200 вболівальників на одного польового гравця, чим не підтримка ?
Fan3367
16.09.2018, 14:31 Спам
1
і що з тих 2000 глядачів? Гравці мають їх шукати очима по всьому стадіону по 10 людей? Справжня підтримка для гравців, коли видно, що львів'янам не байдужі Карпати, коли є за кого грати, а так, в місті де проживає 750 000 людей, приходить 2к, це означає, що команда майже нікому не потрібна і сенсу гравцям викладатися нема
MAZAXISTO
16.09.2018, 12:54 Спам
2
Ну не знаю,я б так глядача не називав,поки успіхи одномоментні,побачимо як буде в наступну суботу,то зробимо висновки хто віці а хто барани
Gastonram
16.09.2018, 13:23 Спам
0
Вівцекричалки) Але то в суботу буде....так хочеться фекал рилом об фекал....
Sharp
16.09.2018, 13:52 Спам
-3
Є ще одна велика вівця, яка призначила свого кума чи свата Бойчишина головним тренером, чим остаточно відлякала людей від стадіону. За свої помилки в першу чергу треба думати. Хоч щось корисне було зроблено, щоб глядачеві стало комфортніше на стадіоні? Хоч раз команда виклалась, щоб перемогти в домашньому матчі? Програш колективу фізкультури "Арсенал" то не ганьба?
ReZoN
16.09.2018, 14:11 Спам
4
Лол, потрібно працювати з уболівальниками. Де реклама? Де хоча б щось? Та більшість навіть не знало про матч, ще кавалок людей взагалі думають, що Карпати вилетіли в пердив (таких знаю немало, хоча раніше вони відвідували матчі :))

До речі, про вчорашній концерт "Скрябін 50" на Арені знали чи не всі львів'яни. Ось і результат. Понад 25к людей заплатило від 400 грн за квиток :)
Sharp
16.09.2018, 14:25 Спам
-2
Ще з минулого року в чаті писали багато пропозицій щодо можливих засобів для залучення людей на стадіон. А що за цей час, що минув, зробив "європейський керівник"? Випив 100К горілки? Якщо ти керуєш будь-якою організацією, ти маєш знати, що сказав Джон Девісон Рокфеллер: «Ніколи не економте на рекламі, охороні та страховці і ваші справи підуть в гору».
CARCASS
16.09.2018, 14:32 Спам
0
Звучить, як наглядна причина для звільнення...
TommyBoy
16.09.2018, 15:00 Спам
0
Смалійчук, якщо головна проблема команди це не поведінка і гра Караскаля, Гуцуляка і Фєді...відсутність перемог вдома проти команд, яких з нашим складом треба виносити вперед ногами, чеканням відставки Бойчишина, а саме вболівальники, яких годують обіцянками енний рік, то головна вівця - це ТИ!
Sharp
16.09.2018, 15:29 Спам
0
А що Ви зробили особисто, щоб кількість глядачів збільшилась? Ви хоч знаєте, що СРСР вже розпався і Брєжнєв вже давно помер? Гасла по типу "всі на суботнік" вже не діють, щоб люди пішли на стадіон потрібні цілеспрямовані дії до їх залучення. А значить, якщо люди не йдуть, то результат Вашої бездіяльності, пане Смалійчук. Команда в аутсайдерах, реклама відсутня, людських умов на стадіоні немає...
4ever
16.09.2018, 16:40 Спам
1
Ого як підгорає у вівцекричалок!))) Все вірно Смал про вас написав - чекаєте коли команда вийде в ЛЄ, тоді ходите. Вчора були ті хто ніколи не волає "вівці", і не звалює зі стадіона за 15 хв. до кінця. Звісно багато хто не прийшов з поважних причин, але ті хто сидить перед екраном на Сихові чи Топольній, і не піднімить свою сраку від дивану - не мають права критикувати команду. Для гравців дуже важлива підтримка, особливо коли гра команди нестабільна. Тому команда краще грає на виїзді - там налаштовуєшся на те що стадіо вболіває проти тебе, і психологічно розвантажуєшся.
Sharp
16.09.2018, 16:57 Спам
-2
Смалійчук своїми руками ледь не загубив команду, призначивши керувати нею фізрука, втратив ще один сезон і тепер шукає винних. Хто тоді винен в поразці в першому турі, коли прийшло майже 7000 людей (рекорд туру)? Смалійчук і Бойчишин - от головні винуватці відсутності уболівальників на трибунах. А ще ті люди з офісу, які писали, що люди на трибунах не потрібні, бо приносять тільки 2% прибутку для клубу.
Bahali
16.09.2018, 17:21 Спам
0
Смалійчук! Невід'ємною складовою клубу є вболівальник. Якщо ти називаєш вболівальників "вівцями" ,то ти,як керівник клубу погано "стрижено-голений БАРАН"!!!
Твоя поведінка не тільки не поверне глядача на трибуни, а може спричинити инципово негативний ефект.
Tipa_Kuzmich
16.09.2018, 17:57 Спам
-1
Сьогодні Смалійчук, обізвав тих хто не прийшов (напевне від "високого" рівня культури), завтра обкладе тих хто прийшли, але не так вболівали, а після завтра тих, що кричали на матчі, щось "не те" ! Це на замітку його "дуполизам" ! А, як там оскарження з неправомірним видаленням Мегреміча , порішав, чи потряс повітря ?
RA11
16.09.2018, 19:09 Спам
0
Спустіться на землю вічнонезадоволені нитіки! Ви думаєте тільки вас будуть леліяти і в дупку цьомати? І ще й при вході може вам доплачувати? Щоб часом!!! Що ви зробили для команди?? Відходили повністю сезон, другий, третій....при біді були з командою?? Чи може трохи поїздили за Командою при будь -яких розкладах і поразках?? Живете командою кожен день, чи навіть не знаєте з ким Карпати грають і коли?? Чи купили собі чи дитині розу, футболку чи говорите їй "та ну ті Карпати, то в..ці", підем на фекалів чи шлюхтьор...З командою треба бути завжди....І от ті які завжди, вони стають фанатами команди....Вони теж зляться, нервуються, матюкаються, критикують, але завжди йдуть на гру СВОЄЇ ОДНІЄЇ РІДНОЇ КОМАНДИ!!! Тому тут треба розрізняти категорії вболівальників.....ці слова не стосувались людей ,які живуть і люблять Карпати і ходять регулярно, незважаючи на результати. Ці слова стосуються задрипаних глоріхантерів, зрадників і любителів іутболу, які приходять раз чи два , Карпати програють а сморід від них постійний. Вівці - то ви! Вам про то нагадали!!!
Litvin
16.09.2018, 21:47 Спам
-2
цей плювок смайла в уболівальників відмінно показав хто є хто на сайті, хто підгодованих смайлом троль а хто за команду, і смайл тут тимчасова фігура ...
Gastonram
16.09.2018, 22:49 Спам
-1
Масса дописувачів відчула,що вони вівці! Смайл чітко попустив гієн-вівцекричалок. Судячи з постів народ розуміє,що вонu тваринu-вівцi..
Негодуйте,а ми з вас посміємось)))
Friend
16.09.2018, 22:53 Спам
1
Частково Смердючук правий, бо дощ, сніг, день міста, відпустка, весілля і дні народження негативно впливають на відвідування, та й люди "забили" на футбол, бо нема "зірок" і перемог.

Але з іншої точки зору клуб не зробив нічого, щоб людей прийшло більше, ніж вчиться дітей у пересічній львівській школі. Орендувати "Арену" - дорого, збудувати новий стадіо на місці "Прогресу" чи в Брюховичах - дорого. Та ясно, що халява краще.

Понабирали заробітчан зі всієї Європи і Південної Америки, а 10 тис. доларів за матч на "Арені Львів" не можна знайти. "Турбота про вболівальника", курва.
NEO777
16.09.2018, 23:00 Спам
0
Порада Смалійчуку: Якщо хоче вболівальників на стадіоні, потрібно
1)Добра гра команди. необовязково постійно перемагати, такого небуває. Але щоб гравці билися на полі. Грали з душою
2)Добре продумана маркетингова стратегія.
наприклад
Залучайте школи, роздавпйте квитки дітям безкоштовно. яка різниця і так ви тих квитків поки що не продаєте.
а так діти звикнуть ходити на футбол, потягнуть з собою батьків і т.д.
Думаю маркетингових рішень може бути дуже багато. Працюйте.
Бажаю успіхів у дербі!
Penguin
17.09.2018, 12:21 Спам
0
Відчуття двоякі - ніби нічого й надзвичайного не сказав, але на його посаді потрібно більш ретельно обирати слова. Така заява напевне недоречна, а перед дербі - точно невчасна. Смалійчук міг сказати це на емоціях, або це його сформована, виважена позиція. Якщо на емоціях - то він надто запальний. Якщо ж ні - надто дурний.
Sharp
17.09.2018, 14:48 Спам
0
Отакий допис з'явився на уа-футбол:
Або пан Смалійчук геній, який випереджає свій час, або ми знову спостерігаємо дійсно головну проблему "Карпат" й українського футболу загалом - поганий менеджмент. Уявіть для прикладу, що керівники Apple або Nike називають покупців вівцями, бо ті чомусь перестали купувати їхню продукцію.
Примітивний підхід, який веде в нікуди - бачити проблеми в комусь, тільки не в собі. Так, наче хтось тобі чимось зобов'язаний. Забудьте про це: хочете лояльність людей - сподобайтесь їм. Іншого рецепту ще не придумали, якщо він вам дійсно потрібний.
roma199196
17.09.2018, 15:15 Спам
2
А я був в суботу на матчі і мені сподобалось як Карпати іграли. Трішки не повезло в кінці матчу, ну нічо страшного. Зато грали гарно і було видно, що хочуть перемогти. Моменти були. МОЛОДЦІ!!! З нашою пітримкою вони переможуть!!! І треба клуб підтримувати завжди, а не тільки коли вони виграю.
kirilgal
17.09.2018, 17:11 Спам
0
Як би це прикро для когось не звучало, але Смайл правий. Ну 1,5 тисячі на матч Карпат - це просто позор. Тим більше, після такої перемоги над ДК. Але хочу звернути увагу і на деякі моменти
1. Де хоч якась реклама про матч? Я розумію що справжній фанат завжди знає де і коли грає команда. Але ж левова частка глядачів - це просто вболівальники, "кузьма". Це також і старші люди, які не сидять в неті цілими днями.
2. Чому б не зробити вільним вхід для школярів, можливо знижки для студентів. Це ж майбутні "активні" ультрас. Свого часу я будучи школярем потрапив на стадіон і "запалював" у фан-секторі, дивляичсь на дорослих дядьків і брав з них приклад. Любов до футболу, до Карпат формується саме у молодому віці, то чому б не заохотити якось цю верству населення.

А взагалі ситуація патова. В основному народ не ходить, бо Карпати програють. Команда програє, бо вболівальники не ходять.
Penguin
17.09.2018, 17:29 Спам
2
Йдеться не про те, що він неправий. А про те, чи варто було робити таку заяву. Офіційній особі. особливо перед дербі. Схоже на крок відчаю: я не знаю, як заманити людей на стадіон, а тому намагаюся апелювати до їхніх емоцій, розізлити їх.

P.S. Якби це сказав якийсь ветеран, фанат чи, скажімо, адміністратор клубу - зовсім ніяких питань не виникає. Але ж гендиректор...
Sharp
17.09.2018, 17:47 Спам
4
Хроніка падіння відвідуваності стадіону:
1. Весна 2017. Менше ніж за місяць до початку чемпіонату Смалійчук призначає головним тренером команди фітнес-тренера молодіжного складу Рубіна - Наварро, збирає на скору руку вільних агентів і команда починає свій епічний шлях, коли поразки 1:6, 0:5, 0:4, 0:3 стають звичним явищем, команда перетворюється на посміховисько. Після ганьби з Вересом, у відповідь на обурення вболівальників, вони отримують допис від дружини капітана команди: "затулили свої писки та забули дорогу на стадіон!". Вибачень за той допис від клубу не надійшло.
2. Наварро змінює записний фізрук Зайцев, команда продовжує падати в прірву, Зайцев теж відверто посилає фанів подалі і врешті тренером стає Друді до якого приставляють аматора Бойчишина для проведення прес-конференцій. Весною, завдячуючи Даріо, нарешті з'являється гра, яку відзначають всі спеціалісти і яка починає давати перші результати.
3. В міжсезоння через особистий конфлікт, поставивши власні амбіції вище інтересів клубу, Смалійчук звільнює Друді і ставить головним тренером фізрука Бойчишина, з яким зрозуміло що результату не буде. На обурення вболівальників керівництво посилає їх нах*й!
4. Перебуваючи в ейфорії від своїх трансферів, керівники підхоплюють манію величі, Карпати перетворюються на повністю закритий клуб, новин не надають, зустрічі з уболівальниками скасовуються - цар не має бажання спілкуватися з плебеями. Представники клубу пишуть в чаті: "уболівальники не головне, вони приносять клубу тільки 2% прибутку (читай - ви нам нах не потрібні)".
5. Команда виявляється абсолютно не готовою до чемпіонату, уболівальники вимагають звільнення Бойчишина, але керівництво дає зрозуміти, що "нам насрати на вашу думку".
6. Врешті команда продовжує програвати всі матчі на своєму полі, в т.ч. фізкультурникам з Арсеналу і пересічний уболівальник забиває на відвідування стадіону.
7. Замість самої логічної в тій ситуації дії - вибачень перед уболівальниками за погані результати команди, віце-президент поливає їх гівном, назвавши вівцями та звинувачує у всіх бідах!
Завіса...
Penguin
17.09.2018, 18:41 Спам
2
По пункту 2. Зайцев теж казав, що нема до кого підходити, нема кому дякувати. Не дослівно, але щось таке.
Tipa_Kuzmich
17.09.2018, 20:30 Спам
1
Все вірно написано, але хіба ми з Зайцевим котились у прірву ? Не феєрили, але при ньому трохи гра стабілізувалась, прийшов хоч якийсь позитивний результат, чи я помиляюсь ?
Sharp
17.09.2018, 21:20 Спам
0
Порівняно з Наварро Зайцев насправді стабілізував гру, привабливою вона не була, але ту ж саму Ворсклу перемогли на виїзді, з Динамо нічию скатали (завдячуючи Мякушко). Ми стали грати як більшість команд УПЛ і свої очки таки брали. Але головний мотив в тому, що я написав не Зайцев, а відношення керівництва клубу за часів Смалійчука до уболівальників. Весь час посилали нафіг, а як щось стало не складатися, звинуватили саме уболівальників у невдачах команди. З людьми треба поводитись по-людськи і вони будуть відповідати тим самим.
SAVAR
17.09.2018, 22:07 Спам
1
Не думав, що Смалійчук таке істеричне створіння. Власні проколи, які привели до зневіри людей, перекладає на уболівальників...
Не розумію окремих дописувачів, які кажуть, що він правий, бо це його робота привела до того, що Карпати серед аутсайерів.
ДЗЕНЯ
18.09.2018, 10:08 Спам
0
а може то пішло від "ірки"? вона ж перша сказала--забули дорогу на стадіон-=-а потім самі злиняли в казахстон на заробітки-=- а "смалий" того не читав і не в курсах
:)
Penguin
18.09.2018, 10:36 Спам
0
А згадайте як Смалійчук розносив Іру разом з Ігорком в пух і прах. Таке-то...
Sharp
18.09.2018, 13:36 Спам
0
Смалійчук розносив Худобяків з іншої причини після того, як Ігорко дав інтерв'ю в Казахстані, в якому зачепив особисто Смалійчука.
Penguin
18.09.2018, 13:51 Спам
0
Але дружину зачепив. І не минуло й року, як сам їй уподібнився.

Тим паче Ігорко - то легенда клубу. А Олегу Батьковичу до такого статусу ще працювати і працювати.
Sharp
18.09.2018, 13:34 Спам
0
Відносини між фанами та уболівальниками з однієї сторони та командою з другої сторони різко охололи саме після заяви "Ірки", а клуб вчасно не відреагував на ситуацію.
Penguin
18.09.2018, 10:48 Спам
0
Тим часом почало заносити фекальним душком...

https://www.ua-football.com/ua....ti.html

Такий-от автогол від Смалійчука. Хоча може то навмисне. 1 - щоби підігріти інтерес до дербі. 2 - аби взяти удар на себе, хай, мовляв критикують віце-президента, а не футболістів за прикру поразку...

Або я просто переоцінюю істеричного менеджера :) Хтозна...

спортивные онлайн трансляции




СмотриСпорт - спортивные трансляции онлайн
Онлайн чат
Останні коментарі
Hatsik коментує:
я про фанатські, а інші куплять де попало і будуть свої серед чужих
darknet коментує:
Але це ж орієнтовно 1200-1500 місць. Я думаю буде більше
GIBSON75 коментує:
Не має права будь-який футбольний функціонер, а тим більше такий, який у клубі ,,без року тиждень'' так висловлю...
Sharp коментує:
Якби в чомусь і правильно, тільки є питання:
- Коли ти власноруч вбивав команду, працевлаштувавши свого колєгу-фі...
Hatsik коментує:
9-10 фанатські, без змін
jackjo коментує:
хіба 5 секторів доступні а решта???
Tipa_Kuzmich коментує:
А ще, краще, щоб це команда показала на полі !
roma199196 коментує:
і мені цікаво!!! 007
roma199196 коментує:
Ну шо хлопці, треба прийти і підтримати наші львівські Карпати. Треба показати, яка команда у Львові на першому місці!!!
Penguin коментує:
Але дружину зачепив. І не минуло й року, як сам їй уподібнився.

Тим паче Ігорко - то легенда клубу. А Олегу...
Sharp коментує:
Смалійчук розносив Худобяків з іншої причини після того, як Ігорко дав інтерв'ю в Казахстані, в якому зачепив особис...
Sharp коментує:
Відносини між фанами та уболівальниками з однієї сторони та командою з другої сторони різко охололи саме після заяви &qu...
darknet коментує:
Хто підкаже які сектора наші. Як не крути ніби у Львові граємо, а на стадіо будем ніби на виїзді
ДЗЕНЯ коментує:
буду шукати шляхи добратись
Penguin коментує:
Тим часом почало заносити фекальним душком...

...
Зараз на сайті
Онлайн всього: 27
Гостей: 21
Користувачів: 6
Відвідувачі:Sharp, Kotuk, ДЗЕНЯ, ruta, Hatsik, ReZoN