Фото - ФК "Карпати"
Найближчим часом ФК «Карпати» презентує новий сайт, який окрім дизайну та контенту змінить і адресу. Детальніше про новий клубний проект офіційному сайту розповів керівник Інформаційного центру «зелено-білих» Ростислав Ящишин.

«Окрім всього іншого, маркетинговий план «Карпат» на 2017 рік передбачав дві глобальні події. Першу, презентацію нової форми, нам вдалося провести на дуже хорошому рівні. Друга подія – це запуск нового сайту, над яким робота велася з весни. Розробкою сайту займався наш партнер – компанія «Бренд-А», яка виготовляла і теперішній сайт. Власне, не можна сказати, що наш ресурс морально чи технологічно застарів, адже там є доступ до всієї необхідної інформації, він регулярно та активно наповнюється і загалом знаходиться в переліку кращих офіційних сайтів».

«Але все ж, прийшов час змін, тому ми взялися за справу. Звісно, аналізували сайти клубів Англії, Італії та Іспанії, звертали увагу також на сторінки клубів з Сербії та Хорватії, тут є свій інтерес. Не один день ми провели в дискусіях з розробниками, які пропонували нам різні варіанти. Шрифти, кольори, розташування рубрик, фото, відео, соціальні мережі, Інтернет-магазин – над кожним пунктом була проведена ретельна робота, аби зробити новий сайт зручним та сучасним».

«Цікаво й те, що практично паралельно із початком роботи над новим сайтом, до нас звернувся уболівальник Юрій Сидоренко, який зробив клубу щедрий подарунок. Мова йде про домен fckarpaty.com, що його вдалося «вихопити» кілька років тому із лап російських IT-шників, які мали намір ставити «редіректи» на різного роду вульгарщину, аби простимулювати викуп адреси. Таким чином, новий сайт «переїде» на новий домен».

«Що чекає на уболівальників, які зайдуть на новий сайт? За результатами аналітичної та статистичної роботи, ми вже знаємо, що середньо-статистичний користувач проводить на офіційному сайті «Карпат» близько двох з половиною хвилин. Тепер же, сподіваємося, йому доведеться присвятити сторінці «левів» більше часу. Насамперед, на відміну від теперішнього сайту, ми оптимізуємо простір, заповнимо його усім необхідним. Зважаючи на потяг нашої цільової аудиторії до соціальних мереж, фото та відео контенту, уболівальники отримають бажане в достатній кількості. Самі ж соцмережі, що будуть тісно пов’язані із новим сайтом, ми продовжимо розвивати та розширювати».

«Окрім того, ведеться активна робота над записом пілотних випусків кількох нових відеопрограм на нашому YouTube-каналі. Справа в тому, що клуб отримує регулярні прохання від уболівальників про повернення програми «ПроКарпати». Можливо, не в такому вигляді, як раніше, але частково бажання наших фанів ми задовольнимо. Ясна річ, ми збільшимо кількість прямих трансляцій та фоторепортажів матчів за участі наших команд».

«Особливу увагу на новому сайті ми будемо присвячувати нашим дітям – школярам та академікам, для яких створені окремі підсайти. Ось тут, власне, знадобився досвід балканських клубів, чиї вихованці грають в Італії, Іспанії, Англії та Німеччині, складаючи бойовий кістяк національних збірних. Плануємо зробити дитячий футбол цікавим не лише для самих дітей та їхніх батьків, адже емоції під час їхніх поєдинків щонайменше не поступаються професійним командам. Уболівальники навіть уявити не можуть, на що здатні талановиті вихованці львівських «Карпат».

«Ще один момент полягає в тому, що наразі кілька розділів будуть неактивними. Робота над новим сайтом розпочалася тоді, коли «Карпати» грали на «Арені Львів», відповідно, ми готувалися до презентаційних моментів, пов’язаних із онлайн-продажем перепусток, VIP-квитками, ресторанами та скайбоксами. Наразі ж «зелено-білі» грають на «Україні», тому із запуском цих розділів доведеться почекати».

«Більш зручним для нашого уболівальника стане Інтернет-магазин. Щодня клуб отримує велику кількість замовлень товару з Європи та Американського континенту, я вже не говорю про Україну. Відповідно, тут необхідний індивідуальний підхід до кожного клієнта, на чому також було зроблено серйозний акцент під час розробки сайту. У планах на найближче майбутнє є створення сучасного мобільного додатку, що стане справжнім помічником для усіх уболівальників – соцмережі, новини, акції з магазину, можливість купити квитки, словом, усе для того, щоб отримати необхідну інформацію швидко та якісно».

«Ми свідомі того, що новий сайт, розроблений на основі найсучасніших технологій, на початках своєї діяльності, може містити так звані «баги». Але зважаючи на те, що у соціальних мережах ми ведемо постійний діалог із нашими уболівальниками, усі недоліки будуть дуже швидко усунені. Тож уже незабаром кожен прихильних «Карпат» зможе зручно розташуватися із улюбленим ґаджетом та зануритися у новий віртуальний зелено-білий світ» – підсумував Ростислав Ящишин.

Джерело: http://fckarpaty.lviv.ua
Дата: 14.10.2017 | Про Карпати | Переглядiв: 789




Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Loading...
checklive.ru

Мiнi-чат
СмотриСпорт - спортивные трансляции онлайн

Опитування
Нові коментарі
Мізін, Покладок, Гецко, Паляниця, Ковалець... були імена!
Та й теперішнє покоління, то й ж Федецький, Худобяк, Го...

яких таких уболівальників?

Michael_Fair одна з кращих в якому плані? Де ті вихованці? Кілька людей заграло на хорошому рівні і все - це не р...

Знову понабирають всякого шлаку. У нас академія одна з кращих у Східній Європі, і кого нам точно хватає так це молодих г...

все по ділу

Зараз на сайтi
Онлайн всього: 27
Гостей: 25
Користувачів: 2

Sharp, oden