Слава Україні! Слава Ісусу Христу! Дай Боже! Чисто випадково напевно вродилася в нашого з вами колєги Romberga ідея отакого блогу."Ти тим цікавишся,і людям буде цікаво" написав він мені меседж.Впринципі,чом би і нє...в писок ж не получу).Мислю собі шо буду тут з вами ділитися новинами,якимись своїми дурними роздумами на тему ралі.А оскільки вважаюся патріотом то ралі буде переважно українське! так так,є навіть таке!=)
Для початку,поясню шо таке ралі,бо дико нервує мене коли читаєш форум львівського тюнінг клубу,а там такі моцні рейсери роздумують собі для чого то машини будуть збиратись на сихівському мосту,шоб пофоткатись чи шо....
Ралі відрізняється від кільцевих перегонів тим шо сама гонка складається з певної кількості спец ділянок (допів) які має проїхати екіпаж.Час проходження допів сумується і виводиться в загальний результат.Відповідно виграє той хто проїхав найшвидше.В ралі ви не побачите боротьби колесо в колесо бо екіпажі на допі стартують з інтервалом в 1-2 хвилини,тому та дисципліна автоспорту є досить специфічна але видовищна....стоїш собі в повороті і дивишся як голуба імпреза в дикому заносі проходить поворот на швидкості так шо шлейф каменюк і пилюки з під коліс на пару метрів тянеться) краса!))))
Ше одна особливість-екіпаж який складається з двох чоловік.Пілот і штурман.Задача першого всім зрозуміла.Другий ж виконує массу функцій:читає стенограму (послідовність поворотів на спец ділянці,їх складність,тривалість,напрям,відмітки про броди,ями,трампліни),виконує роль хронометриста,засікаючи час,ну і ше купа шалена всього ніяк не пов"язаного з їздою.Як кажуть ралісти "без пілота машина не поїде.без штурмана далеко не заїде")) Впринципі на хлопський розум я вам пояснив шо то таке і з чим його їдять.
На вихідних їздив дивитись і паралельно фоткати Ралі Галіція - Ворота Карпат.То був перший етап чемпіонату України з ралі,і чесно кажучи,він виправдав сподівання і втамував голод після піврічного міжсезоння.Але то вже тема наступного вечора.Покишо будьте здорові)
[ Реєстрація | Вхід ]