Не раз від почесного президента доводилось чути слова про збитковість футбольного клубу і що лише створення відкритого акціонерного товариства зможе суттєво поправити ситуацію у фінунсовому плані.І мені стало цікаво,а чи не може клуб у теперішній ситуації заробляти кошти сам на себе без ніяких ВАТ?
Поглянувши на ситуацію навколо діяльності клубу,то одразу впадає в очі,що основна маса грошей у казну клубу приходить від продажу футболістів(за останні кілька років "Карпати" провернули з десяток добротних трансферів),на другому місці мабуть знаходиться дохід від рекламних контрактів і прав на телетрансляцію і замикає трійку надходження від продажу квитків.
Тому я вирішив трішки пофантазувати і погратись у економіста.
Час попрацювати з областю.
Цього літа помітив цікаву річ,Металіст зіграв кілька товариських зустрічей у нашому регіоні,ветерани "Динамо" тут часто грають і при цьому збирають досить велику кількість глядачів на стадіонах,заробляючи при цьому не малі кошти.Чому наш клуб не організовує такі акції у області,а проводить всякі турніри для міліції у Львові?Чому нарешті не організовувати кілька автобусів на матчі з регіонів,думаю це б на кілька відсотків збільшило б кількість людей на стадіоні,а відповідно і дохід клубу.Нехай приїде на 100-200 людей більше,але копійка до копійки...
Не Львовом єдиним.
Так склалось історично,що Карпати це команда №1 у західній Україні і цим фактом гріх не скористатись.Рівненська,Івано-Франківська обл. залишились без професійного футболу.Тернопільська і Чернівецька обл. не представлені командами в УПЛ і найближчим часом ситуація наврядчи зміниться,а Закарпаття наймовірніше залишиться цього сезону без УПЛ.І що ми маєм?А ми маєм добрий шмат України,у якій проживає кілька міліонів потенційних вболівальників "Карпат".Діло за малим,декому внушити а декому нагадати,що Карпати це команда,за яку вони вболівають з дитинства.Виникає запитання,як це зробити?А дуже просто,поїхати туди і зіграти там кілька виставочних матчів,відкрити кілька клубних фан-кафе,фан магазинів,організувати звідти автобуси на матчі Карпат,організувати автограф-сесії у школах і ВУЗах і ще багато різних варінтів.Так ця справа потребує фінансових вливань,але як кажуть "Гроші роблять гроші",ці кошти повернуться з часом у кратному розмірі.
Отже маючи досить серйозну армію вболівальників,можна і розвернути економічну діяльність навколо логопу "ФК Карпати".Під товарним знаком "ФК Карпати" можна продавати досить багато цікавих речей і таке співробітництво дуже зацікавить самих виробників.Насіння соняшника,Пиво,водичка,морозиво,це все додаткові надходження у казну клубу.Не говорячи вже про рекламні контракти,бо клуб з великою кількістю вболівальників ласий шматочок для рекламодавців.
От такі мої думки,чим більше людей будуть вболівати за клуб,тим більше додаткових коштів можна отримати на розвиток та існування клубу.Но саме головне сколотити серйозну армію вболівальників,а за для цього клуб в першу чергу має стати відкритішим для людей.І це справа не одного дня,а в перспективі я вірю,що при професійномі і виваженому підході до справи,"Карпати" можуть стати футбольним клубом №1 у західній Україні не тільки по футболі а у всьому іншому.І не потрібно ніяких ВАТ і випрошування від влади ніяких подачок.Я особисто сам готовий витрачати свої кошти на товари,кошти від яких підуть на розвиток клубу і я не один такий.
[ Реєстрація | Вхід ]
АЛЕ.
Всю цю діяльність слід здійснювати в якості самоокупного піару, шо в наш час - майже неможливо. Просувати бренд Карпати за гроші клієнтів - це мрія будь-якого менеджера і клуб реально володіє тою унікальною можливістю.
Воно, думаю, не наповнить клубну казну реальними значними фінансами, але попрацює на клуб в сфері залученя нових "клієнтів".
P.S. Єдине, Коля, благаю - витри тезу про сємки "Карпати", бо гірше - лише дудка "Карпати"